Menjador Escolar – UJI

PREUS: consultar possibles descomptes

LLOC: Pavelló poliesportiu UJI

CONTINGUTS:

Aquest curs està enfocat per a aquelles persones que desitgen treballar en menjadors escolars dins d’un camp professional tan competent com és el de l’animació sociocultural. D’aquesta manera, els conceptes que treballarem al llarg del curs, serviran per a aconseguir les eines necessàries (recursos, coneixements, etc.) per a exercir la labor professional dins del menjador escolar. Els continguts del curs seran els següents:

• MÒDUL 1: Protocols i normes del menjador escolar.
  • MÒDUL 2: Resolució de conflictes.
  • MÒDUL 3: Nocions bàsiques de primers auxilis
  • MÒDUL 4: Alimentació i al·lèrgies.
  • MÒDUL 5: Recursos pràctics

OBJECTIUS:

1. Generar eines perquè l’alumnat puga desenvolupar competentment les labors pròpies d’un monitor/a de menjador escolar.
  2. Conéixer l’organització del Menjador Escolar, així com els protocols i normes a seguir, dins de l’àmbit escolar.
  3. Saber detectar i, per tant, actuar davant escenaris al·lèrgics i/o de contaminació alimentària.
  4. Aprendre nocions bàsiques de primers auxilis, la qual cosa servirà per a saber com actuar, segons els diferents contextos d’urgència que hàgem d’afrontar.
  5. Participar de manera activa en el disseny d’activitats d’oci i temps lliure, de tal forma que ens servisca per a augmentar la motxilla de recursos i habilitats.

METODOLOGIA:

La metodologia que se seguirà al curs serà mitjançant la participació de l’alumnat, on a través dels diferents mòduls, s’anirà treballant diversos conceptes teòrics de forma pràctica (tant de forma grupal com individual.

Comparteix-ho en xarxes!