mÓn màgic

Escola d’Animació Juvenil

L’Associació Cultural mÓn màgic té com a missió la promoció en l’àmbit sociocultural de projectes adreçats tant a professionals i voluntariat en l’acció infantil, adolescent i juvenil, com directament amb infància, adolescència i joves, sobretot en aquelles que puguen ajudar a fomentar una educació participativa, cooperativa i inclusiva a la nostra societat més propera, a traves de programes, d’estudis, trobades i intercanvis.

Formació

L’Escola d’Animació Juvenil (EOAJ) mÓn màgic també forma part de la nostra associació, que va ser reconeguda i homologada per l’IVAJ GVA.JOVE el 3 de febrer de 2014, promociona accions formatives per aquelles entitats que així ho desitgen, fonamentalment cursos de Monitors/es d’Activitats de Temps Lliure Educatiu o Directors/es d’Activitats de Temps lliure Educatiu a la província de Castelló dels que ja hem realitzat més de 60 cursos formant a més de 2000 joves. L’EOAJ Món Màgic pretén oferir formació en oci educatiu, en educació del temps lliure, en lleure i en animació sociocultural, adaptant-se a les característiques socials, ambientals, culturals i econòmiques de la província, però també amb els recursos propis, això vol dir amb docents de la nostra terra, a instal·lacions d’ací i al nostre entorn.

Escola Oficial acreditada per :