Monitor/a d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil – UJI

HORES PRESENCIALS: 100 hores
Dilluns, dimecres i divendres de 16 a 21h

HORES EN LÍNIA: 50 hores
A realitzar una vegada es finalitze el curs

HORES PRÀCTIQUES: 160 hores
A realitzar al finalitzar la part teòrica

LLOC: Pavellón poliesportiu UJI

PREUS:

Alumnat UJI 180€

Alumnat no vinculat a UJI 250€

Més informació

Curs de Monitor/a d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil aPRESENCIAL.

Homologat per l’IVAJ.GVA.Jove

Aquest curs es troba regulat per l’Institut Valencià de la Joventut, Decret 86/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual es desplega reglamentàriament la Llei 18/2010, de 30 de desembre, de la Generalitat, de Joventut de la Comunitat Valenciana, per les que es regulen la formació en matèria d’animació juvenil a la Comunitat Valenciana.

La normativa crea un marc comú de treball al temps que estipula les exigències per a obtindre el títol de Monitor/a d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil (MAT).

Per tal d’inscriure’s al curs de Monitor/a d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil (MAT), l’alumnat deurà haver complit 16 anys abans de l’inici del curs i 18 anys abans de la finalització del curs per a l’expedició de la certificació corresponent. Per a rebre la titulació de Monitor/a d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil, l’alumnat haurà de tindre majoria d’edat.

El curs de Monitor/a d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil té una durada de 310 hores, repartides en dos etapes: lectiva i pràctiques. El termini màxim per a cursar aquestes hores i complir tots els requisits finalitzen als 3 anys de la data d’inici del curs.

Més info al nostre catàleg.

PROTOCOL COVID

Tots els nostres cursos comptaran amb les mesures de prevenció en els centres on estarem realitzant-los i especialment dins de les aules, sempre sense superar l’aforament determinat.

Aquestes són les mesures que complirà cada curs de formació presencial amb la màxima seguretat i tranquil·litat:

• Aforament aconsellable de l’aula: segons les indicacions vigents
  • Mínim aconsellable per alumne: 2´25 metres quadrats.
  • Ús obligatori de màscaretes FPP2 (alumnat i professorat).
  • Ús obligatori de gel hidroalcohòlic o líquid desinfectant.
  • Creació de grups bombolla estables durant tot el curs.
  • Prohibida l’entrada a alumnes amb símptomes (tos, febre o esternuts).
  • No compartir mitjans didàctics ni material fungible en la resta de grups.
  • Neteges i desinfecció de materials després de la finalització de cada classe.
  • Neteja de zones comunes.
  • Renovar l’aire durant i després de la finalització de la classe.
  • Inscripció en línia i enviament telemàtic.
  • Sistema de reacció i comunicació als contactes estrets en el cas de detectar un positiu.

Volem que les experiències als nostres cursos siguen experìencies satisfactòries i d’èxit per això, anem a intentar que dins d’aquesta situació tan excepcional que estem vivint, puguem de nou gaudir de cadascuna d’elles.

Comparteix-ho en xarxes!